מכירה בית, Puerto Cortes, Cortes, הונדורס, Marejada

מכירה - Cod. 27957

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 229.94 m²
  • חדרים: 4 Bedrooms
  • רצפה: 2 story

רכוש פרטי, מרווח למכירה על הקאריביים. 225,000 $ (סחיר)

קרוב למתחם החוף Hotel Costa Azul Marejada ובמרחק הליכה קצר אל חופים עם חול לבן הקאריביים.

בן שתי קומות, בית הרגל רבוע 2475 (230 m2) הושלמו בשנת 2010. חדרי שינה סה"כ 4 ו -3 אמבטיות מלאות. נבנה של לבנה עם ריצוף אריחים החלקה אטרקטיבי במהלך. הקומה הראשונה כוללת חדר שינה אורח או רבעים של המשרתת, אמבט מלא עם אחסון ומקלחון, פטיו מכוסה רעפים גדול, Bodega, ואזור כביסה גדול. הקומה השנייה כוללת את לחמו חלל פתוח / פינת אוכל, מטבח עם בר ארוחת בוקר, 3 חדרי שינה כולל יחידת הורי en חבילה וכל עם ארונות עץ גדולים, חדר אמבטיה מלא שתי, רעפי מרפסת מקורה / מרפסת. דלתות עץ מותאם אישית, ארונות, וארונות. טלפון קוויים, טלוויזיה בכבלים, חיבורי אינטרנט. מותאם אישית דלתות מסך מתכת חיצונית.

1444.44 m2 (15,540 רגל מרובע) הרבה סגור באמצעות גידור בלוק בטון גבוה. גינה גדולה המעוצבת להפליא עם צמחים פורחים ועצי פרי בוגרים. בית ומטפלת (6 × 6 מ ') עם סלון, חדר אמבטיה ו -2 חדרי שינה קטנים. 3000 גלון מיכל אחסון קיבולת מים עם Bodega הקטנה שמעליו. קיבולת גדולה דוד מים חם. מקורה מוסך רעפים עם מקום לשני רכבי השטח בגודל מלא. תאורה היקפית. מתאים לחיות מחמד. נכס גדול, פרטים מציע אפשרויות רבות.

דקות ממרכז העיר התוססת עם קניות וכל השירותים. בסמיכות לבתי חולים מקומיים, כביש ראשי בסן פדר סולה (40 דקות נסיעה ברכב), מעבורות בליז ואיי ביי, וליד כפר דייגי Garifuna, נהרות וטהורים, ואת יעדים פופולריים רבים אחרים לאורך החוף מקריב מערב שלו ואת המוריק יערות ענן של Cusuco הפארק הלאומי סמוך לגבול גואטמלה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB